De unieke op maat gemaakte kussen van Pillowise vraagt om een originele benadering in storytelling.
Beekse Bergen heeft een nieuw winterthema: Winterdroom. Hiervoor maakten we deze teaser.
Voor de officiele opening van de Noord/Zuidlijn maakten we deze teaser. Hiervoor was slechts 3 uur opnametijd beschikbaar.
De zorgorganisatie Sensire heeft 'n grote identiteitsverandering doorgevoerd. Wij mochten de nieuwe communicatiestrategie vertalen naar een brandfilm.
Voor het nieuwe Beekse Bergen Resort hebben d.m.v diverse films de look & film van de externe communicatie mogen vormgeven. Dit is de brandfilm.
De kunst in de nieuwe Noord/Zuidlijn is uniek. Voor onder andere station Rokin mochten we op een originele manier onder de aandacht brengen.
Voor Plus supermarkt maakten we 6 interactieve SInterklaasfilms. Elk als kado bij meer dan 25 euro boodschappen.
Winnende promo voor de open dag van 4 stations aan de Noord/Zuidlijn
De nationale commercial voor Safaripark Beekse Bergen: van concept tot realisatie
Een infographics / 3D animatie die de corporate identity van Icron inzichtelijk maakt.
Een samenvatting van ons werk, stijl en expertise.
Een teaser ter promotie van Le Bocuse d'Or: Het EK voor topchefs in Duitsland.
Een interactieve sinterklaasfilm die aangemaakt kan worden als 'n persoonlijk bericht van Sint voor je kleintjes.
Deze film toont de voorbereidingen voor de grootste flashmob van Nederland.
Een film ter promotie en positionering van het eigen merk Rioba voor business to business doeleinden.
Een videoclip voor Sidewalk, waarin de zanger worstelt met zijn gevoelens voor Suzannah.
Een videoclip voor Sidewalk, waarin de hoofdpersoon aan een meisje zijn gevoelens voor haar kenbaar maakt.
Een korte sferische film, waarin de beleving van het ontwerpproces centraal staat.
Een film uit een reeks van vijf testimonials, met als doel nieuwe vertegenwoordigers aan te trekken.
Een Promo om de eigen merken van Metro meer te profileren bij horeca ondernemers wereldwijd.
Case studie Opdrachtgever: Openbare Bibliotheek Een film ter promotie van de openbare bibliotheek als ontmoetingsplek. Opdracht: In het digitaal jaarverslag...
Een teaser voor het grootste dance event van Nederland op koninginnedag: Majestic Dance Event in Eindhoven.
Een korte docu over open innovatie: Versneld innoveren door kennis te delen met andere bedrijven.
Een commercial voor Ammerlaan Transport om nieuwe chauffeurs aan te trekken.
Een commercial ter promotie van bliksemafleiders.
Een virale video om stexx.eu onder aandacht te brengen van europese studenten.